instaglam / retete

Burgeri de curcan

burger curcan

Mi-am impresionat prietenii duminică seara, când au venit la noi să urmărim un meci. Și vreau să dau secretul mai departe: I-am impresionat cu niște burgeri frumoși și gustoși care nici nu conțineau carne de porc sau vită, secretul succesului la un astfel de preparat.
Ei erau gata de hrănit, eu aveam niște carne de curcan și niște verdețuri de irosit și ne-am potrivit de minune.
De ce-ai nevoie pentru circa 6 burgeri sănătoși – în mărime și-n conținut:

  •  600 grame carne tocată de curcan
    • 1 legătură de leurdă
    • 1 legătură de ceapă verde
    • 2-300 grame de spanac proaspăt
    • ulei de floarea soarelui
    • chifle pentru burgeri
    • sare + piper
    • toppings precum ceapă, roșii, castraveciori murați, salată și toate sosurile posibile din casă

burger curcan
Cum se fac acești circa 6 burgeri sănătoși – în mărime și-n conținut:
Se toacă mărunt leurda, ceapa verde și spanacul și se amestecă verdețurile cu carnea tocată de curcan, ajustând amestecul cu sare, piper și alte condimente ce-ți mai trec prin cap.
Cât timp încingi o tigaie grill pe foc și-o ungi cu puțin ulei de măsline, formează chifteluțele pentru burgeri din amestecul de carne, ținând cont că ele se micșorează odată gătite termic.
Chiftelele pentru viitorii burgeri se prăjesc la grill, câte 3-4 minute pe fiecare parte, până când devin aurii și crocante la exterior. Cu ele încă fierbinți, se taie chiflele în jumătăți, se prăjesc puțin la toaster și se asamblează burgerii sub ochii musafirilor, asta mai ales după ce i-ai consultat în privința topping-urilor dorite.
Ca idee, al meu a avut multe rondele de ceapă, castraveți murați, sos de usturoi și sos picant și-a făcut toți banii. Data viitoare când vrei să încerci un burger, fă-ți de cap și customizează-l cu orice vrei, începând de la tipul de chiflă, carnea ce-o vrei și, mai ales, topping-urile.

laura logo

Interacționează cu mine :)

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.