Foi de Jurnal

How to: Influencer. Mic ghid de la Webstock 2017

laura webstock 2017

Bună, eu sunt Laura și nu sunt influencer câtuși de puțin. Cel mult mi-am influențat unii-alții să cumpere slănină dintr-un loc anume, să citească o tetralogie sau să se apuce de-un serial. Cel mult. Însă astăzi am ajuns la al patrulea meu Webstock și mi-am adus aminte de cât de mult îmi place să mă lăfăi în acel after glow după ce adun cunoștințe noi.

Exhibit A: niște know how despre influenceri – cum să devii unul, cum să-ți exploatezi autenticitatea și cum să fii un game changer. Mă repet, n-am nicio legătură cu termenul ăsta, însă am stat gură-cască azi la sesiunea de Influence Marketing și-am luat notițe. Notițe pe care vreau să le dau mai departe în contextul în care influencer are șanse să devină cel mai folosit cuvânt din ediția aceasta a Webstock.

Să fii influencer presupune

  • să produci conținut bazat pe emoție, transmis cu emoție, din deep down
  • să ai puterea să schimbi percepții
  • să aduci valoare adăugată pentru lucrurile și oamenii cu care interacționezi
  • să adaugi substanță în relația human to human
  • să creezi o relevanță a produselor și brandului cu care lucrezi
  • și să creezi și conținut relevant pentru ele
  • să nu uiți că oricum o faci zi de zi, recomandând brand-uri în care crezi cu adevărat, pe care le consumi indiferent de ocazie, zilnic, uzual
  • să fii la curent cu toate instrumentele de promovare
  • să te provoci zilnic să creezi conținut autentic, prezentat autentic
  • să rămâi fidel comunității tale și brand-ului deopotrivă
  • să ai mereu la tine storytelling-ul
  • să ai limpede partea de care te afli, brandurile cu care lucrezi și să nu clutter-uiești prea multe firme și proiecte deodată
  • să te asiguri că rămâi autentic în timp ce livrezi și rezultate
  • să înglobezi campaniile în comunicarea ta globală

Un influencer crește în valoare și fidelizează o comunitate prin actually being himself. E o meserie practicată de când lumea, doar că n-a fost mereu instituționalizată și mult apreciată, ca-n zilele noastre. E un om care convinge pentru că e și el convins. Și-o face natural, fără să think twice. Dificil de crezut că astfel de calități sunt căutate în marketing, însă au rămas cumva o ultimă resursă între toată publicitatea plătită, trimisă către public într-o manieră forțată, uscată, identică cu-a altor 3-4 ce-au intrat în campanie cu tine.

♥ ♥ ♥ & simt că-mi place să talk marketing and social media around here,

laura logo

Anunțuri publicitare

Interacționează cu mine :)