Foi de Jurnal

Know-how de la Food Bloggers #1 2017

food bloggers vara 2017

O singură ediție Food Bloggers am ratat din totalul de șase, iar astăzi am ajuns la Marriot exact după pauza cauzată de absența de la ediția de iarnă 2016. Mi-a fost tare dor și pe multe locuri mi s-a liniștit dorul. Pe ici și colo am aflat niște lucruri noi, lucruri mai bine puse-n perspectivă și pe dincolo ici și colo mi-a pus capac o Silva mândră foc 🍺 și-am fugit acasă să sleep it off.

Dar ce mi-a mai lipsit mie tare mult? Să vin de undeva, să mă întorc acasă de la un eveniment, să dorm jumătatea aia de sticlă de bere ingerată și să mă pun să scriu. Să drop it while it’s hot. 😎

Pentru că astăzi am auzit niște lucruri poate reiterate, poate reinforced pentru bloggeri, pentru scriitura noastră, niște know-how pe care m-am gândit să-l dau mai departe. Sunt doar niște chestii sustrase din prima sesiune de la FBC – sesiunea How to work with brands, căci mi-am pierdut răbdarea cu luatul de notițe de la sesiunea doi încolo.

Și-am să încalc o regulă ce-am prins-o în zbor tot astăzi, cum că bloggerii nu scriu cu bullets. Am s-o fac eu, dar doar de dragul trecutului la subiect.

  • Dacă vrei ca brand-urile să-ți dea imaginea lor pe mâini, asigură-te că și tu ai un brand personal puternic, definit, conturat, pe care să ți-l cunoască și cititorii, să fie acel sparkle al tău și doar al tău.
  • Dacă accepți să lucrezi cu un brand, fă-o pentru că crezi cu adevărat în el, îl consumi realmente. Acceptă selectiv să lucrezi cu ele și nu te băga într-o ciorbă publicitară din care n-ai cum să-ți mai îndrepți coloana vertebrală.
  • Plus că o prea mare implicare în toate campaniile o să-ți scadă din eficacitate. Alege-ți selectiv love brand-urile, crește-ți relația cu ele și dăruiește-le lor 110% din creativitatea ta.
  • Din când în când, reevaluează-ți afinitățile și vezi alături de care brand-uri continui.
  • Fiecare om din online are unul sau mai multe puncte forte. La tine o fi Facebookul, Instagramul, postările shareuite de pe blog, live-urile sau statusuri de empowerement. Cunoaște-te bine, afiliează-ți imaginea cu acest punct forte și vei fi căutat exact pentru ceea ce you do best.
  • Fii cât mai natural atunci când ești un brand advocate și nu uita că prea multă publicitate este anti-publicitate. Și creează-ți comunitatea în jurul acestui tu. Așa îți vei aduna cititori exact ca tine, consumatori de aceleași lucruri ca și tine.
  • Networking. Online și offline. Fii unde contează. Cunoaște-ți competiția, brand-urile, oamenii cu care te înconjuri. Interacționează. Nu o fă forțat, ci doar exploră-ți curiozitatea naturală care te-a adus în punctul ăsta to begin with.
  • Oferă valoarea comunității tale. Oferă valoare extra brandului cu care lucrezi. Nu fii doar o lipitoare care suge sânge de pe spatele lor.
  • Fii versatil. Hrănește-ți creativitatea. Think outside the box. Și când crezi că ești outside the box, mai încearcă încă o dată să ieși din ea. Caută noi maniere de a-ți exprima munca, de a explora munca cu brandurile, de a-ți apropia comunitatea.

giphy

O să-mi permit să sugerez și eu ceva la chestia asta cu being creative. Căci nu este nici cea mai ușoară chestie și nici nu vine imediat ce te-ai așezat la birou, ci e o energie ce trebuie hrănită constant. Și o să dau un sfat ridicol, dar ca să fiu la rândul meu creativă, mă pun la consumat la rândul meu oameni creativi. Mă înconjor de muzică, filme și-alte produse cinematografice, cursuri de caligrafie, balerine, ilustratori de la care cumpăr stickere organzaționale, cărți, cărți și cărți, mult vizual pe Instagram, fotografi și sticluțe de gouache.

♥ ♥ ♥ & inspirație, furt, creație

laura logo

Anunțuri publicitare

Interacționează cu mine :)